Понеділок
20.11.2017
22:00
Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • Старозбур’ївська спеціальна ЗОШ-інтернат І-ІІ ступенів

    Щоб не була порожньою душа ,

    Щоб завжди стрімко рвалось до роботи,

    Людей минало лихо і скорботи,

    Хай щирістю засвітиться душа!

    Щоб не була порожньою душа ,

    Щоб мала в добродійності наснагу,

    Щоб до святої справи мала спрагу ,

    Хай зіркою засвітиться душа!

     

     Основні напрями роботи практичного психолога:

    1.   Психодіагностика: первинне обстеження новоприбулих дітей, розподіл їх на групи, щодо засвоєння шкільної програми;  діагностика готовності дітей 1-го, 5-го класів до умов навчання; виявлення дітей групи ризику серед учнів школи;  діагностика професійної спрямованості учнів – випускників.
    2.   Психологічне консультування - ( індивідуальні та групові консультації з учнями, батьками та вчителями).
    3.   Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота.

         4.   Профілактична робота:

              - профілактика шкідливих звичок;

              -попередження випадків девіантної поведінки  (паління, вживання алкогольних напоїв, дромоманії , тощо);

              -збереження психічного здоров’я дітей, педагогів, батьків. 
        5.    Просвітницька робота:

    - бесіди з учнями з приводу здорового способу життя, насильства у сім’ї,   торгівлю         людьми.
     

     

               Для чого потрібен психолог у школі?

    Психолог вивчає внутрішній світ дитини, її пізнавальні процеси (пам’ять, увагу, мислення, відчуття тощо); особисту сферу (характер, темперамент, самооцінку тощо); спілкування з оточенням тощо. Психологія – це наука про душу.Психолог перед усім захищає дитину, кою б вона не була, який би рівень знань не мала, він ставиться до кожної дитини як до особистості. В будь-якій ситуації дитина може звернутися до мене і я її зрозумію, підтримаю, ми знайдемо спільне рішення. Оцінювати її вчинки я не маю права, бо для психолога важливо не нашкодити дитині. Якщо вона звернулась до мене по допомогу, отже, довіряє У груповій роботі дітям подобаються тренінги, заняття з елементами тренінгу. На таких заняттях ми сидимо по колу, без парт, усі є рівноправними учасниками. З повагою вислуховуємо чужу думку, бо кожна думка має право на існування, неправильних думок немає. Для того щоб покращити настрій, одне одному кажемо приємні слова, компліменти. І якщо в учнів виникає конфліктна ситуація, то я вважаю, що в конфлікті винні обидві сторони. Адже шукати винного- це те саме, що й «шукати чорну кішку в темній кімнаті». Треба шукати рішення та намагатися знайти вихід із конфлікту, зробивши висновки на майбутнє. На мою думку, не потрібно поділяти учнів на «поганих» і «хороших». Просто іноді діти роблять «погані» вчинки.